sobota, 22 lutego 2014

Urodziny

Głupia Dianka myślała, że rocznica jest w marcu, a była 11 lutego ;___;  Chciałam zrobić niespodziankę i jak zwykle nic z tego nie wyszło, no trudno.
Tak, tak, już rok się ze mną męczycie. Chciałabym bardzo, bardzo, bardzo podziękować za ponad 20000 wyświetleń i 38 obserwatorów. I za to, że przeżyliście moje pierwsze rozdziały :D Uwielbiam Was! 
A teraz tak:
Lydii dziękuję za to, że była ze mną od początku, za miłe słowa, za nasze rozmowy i za to, że pomogłaś mi wybrać ulubioną potrawę Franka xD
Kath dziękuję za to, że została moim osobistym poganiaczem. Serio, bez świadomości, że wrzucisz mnie do Tartaru, a potem wyciągniesz, żebym mogła ci napisać kolejne rozdziały, w życiu bym ich nie napisała :D No i za nasze fangirlowanie i hejtowanie! 
Des dziękuję za popieprzone komentarze i rozmowy. Zawsze się śmieję jak głupia, kiedy je czytam. I pamiętaj o naszym Uniwersytecie i o tym, że ja nadal czekam na Levico! 
Ani K. dziękuję za łowy na żony Nico :D
No i Amandzie, oczywiście, za "super i kiedy nowy rozdział", za to, że zawsze ze mną była i... no, pomimo mojego charakteru nadal jest.
Na koniec jeszcze podziękowania, dla tych, którzy kiedyś się tu pojawiali: dla Tristezzy, Dory, Stacy, Merr, Ri-chan, Komety, Lili Potter, Rosmaneczki, martusi 714, Natalii F i wielu, wielu innych. Bez Was i Waszych komentarzy nie byłoby mnie tutaj.
Jedno, wielkie, ogromne:

10 komentarzy:

  1. ach, jestem doszczętnie wzruszona <3
    pamiętam jak zaczęłam to czytać... pokochałam Cię od razu, bo zabiłaś Rachel :)) teraz jeszcze Frank, moje serduszko jest w pełni kupione :))
    wiesz, wypadałoby napisać, że to Tobie należą się podziękowania, i że to my Cię kochamy i życzyć Ci kolejnego roku, ale napiszę tylko, że życzę Ci powiedzenia w dalszym życiu z Twoim ogarnięciem!:D
    Twój nieogar, mój nieogar - niedługo zginiemy i to marnie ((: a jak niebawem nie zobaczę rozdziału, to zginiesz jeszcze szybciej :)
    pozdrowienia od najlepszej siostry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... Diana napisała dla mnie podziękowania! *-* + 20 do fejma! *-* *fangirl*
    No, ale dobra... Ja dalej twierdzę, że nie zasłużyłam, jestem tu tak krótko i w ogóle... No, ale jednak muszę przyznać, że w sprawie popierdolonych rozmów nie mam sobie równych! Ten nasz dzisiejszy koniec świata i Hades w kuwecie! To było epickie <3
    I tak jak Kath (echh... podglądacz ze mnie xD) pokochałam cię za "odstrzelenie" Rachel, a potem Franka ;3
    No i jaram się samym faktem istnienia tego ff, a te dodatki (szczególnie yaoi! xD) są tak epickie, genialne i wgl, że nie wiem co powiedzieć *-* No i mam nadzieję, że za rok będę jarac się jeszcze bardziej.
    I dalej czekam, aż podbijemy świat! Khehehe *szatańsko zaciera ręce* Dobrze, to ja lecem pisać Percico z ławką! *^*
    Njabardziej popierdolona kuzynka pozdrawia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się nie rozpisuję, tylko pytam "Kiedy next chapter?" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo... pewnie jakoś w marcu, bardziej tak pod koniec c;

      Usuń
    2. Już końcówka marca a rozdziału nadal nie ma :P Kidy go dodasz?

      Usuń
  4. Mam nadzieję że będziesz tu z nami długo tak jak my z tobą, choć jestem tu od nie dawna a piszę to chora na telefonie serdecznie Gratuluję i życzę dużo czasu na pisanie, wiele pomysłów i.t.d ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :) Po szczegóły zapraszam na : http://opowiadania-tda-by-pat-and-nina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Diano - byłoby miło, gdybyś jednak skomentowała ocenę swojego bloga na krytyka-dla-odwaznych.blogspot.com
    Trochę przykro jest wkładać w to mnóstwo serca i pracy, jeśli autor postanowi to olać.

    Pozdrawiam,
    Pollala

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Adward.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ten szok: ja tu jestem! Dopiero teraz zauważyłam, wybacz ;-; Dziękuję, że mi dziękujesz :D W końcu to to ważny temat! Idę dalej czytać, dopiero teraz zaczęłam nadrabiać zaległości w blogach, to przez egzaminy ;-; A więc no... Jeszcze raz dziękuję, mistrzyni, oraz życzę weny! <3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj drogi czarodzieju bądź herosie, że każdy komentarz zwiększa moją wenę ;>